ایران کانتر

انواع گرانیت سبز + بهترین سنگ گرانیت سبز

انواع گرانیت سبز + بهترین سنگ گرانیت سبز
نجمه نظری
نجمه نظری
۱۴۰۳/۳/۱۰

انواع گرانیت سبز را می توان در بخش‌های متفاوتی از ساختمان به کار گرفت. رنگ سبز آرامش بخش است و همنشینی خوبی با دیگر رنگ‌ها دارد و برای تکمیل یک دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسب است. اگر به دنبال انتقال احساس آرامش و عشق هستید، گرانیت سبز انتخاب بسیار خوبی برای پروژه شماست. در این مقاله از ایران کانتر می‌خواهیم شما را با انواع گرانیت سبز در بازار ایران آشنا کنیم.


انواع گرانیت سبز

بیایید نگاهی داشته باشیم به انواع گرانیت سبز در بازار ایران:

  • سنگ گرانیت فیروزه ای؛
  • سنگ گرانیت پیکاسو آبرنگ؛
  • سنگ گرانیت مالیبو رد (MALIBU RED LEATHER GRANITE)؛
  • سنگ گرانیت سرپانتین (SERPENTINE GRANITE)؛
  • سنگ گرانیت سیاتل (SEATTLE GRANITE)؛
  • سنگ گرانیت ورده فنتستیک (VERDE FANTASTIC GRANITE)؛
  • سنگ گرانیت ورده امپریال (VERDE IMPERIAL LEATHER GRANITE)؛
  • سنگ گرانیت گاندو (GANDO GRANITE)؛
  • سنگ گرانیت رد کالینز (RED COLINAS GRANITE).

سنگ به عنوان یک محصول طبیعی معمولا حاوی چند رنگ است؛ در ادامه طیف رنگی هر کدام از سنگ‌های بالا را دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.


سنگ گرانیت فیروزه ای (TURQUOISE GRANITE):

این سنگ گرانیت با زمینه سبز و فیروزه‌ای از معادن استان خراسان رضوی استخراج می‌شود. زمینه سبز و فیروزه‌ای در کنار رگه‌های طلایی جلوه زیبایی به این سنگ بخشیده است.


سنگ گرانیت سبز فیروزه ای
سنگ گرانیت فیروزه ای در کانترتاپ و پیشخوان بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.


این سنگ مقاومت فشاری و اسیدی بسیار بالایی دارد و با جذب آب پایین انتخاب مناسبی برای ساخت کانتر تاپ، صفحه کابینت، پله سنگی، میز ناهارخوری و غیره است. برای خرید سنگ گرانیت فیروزه ای کلیک کنید.


سنگ گرانیت پیکاسو آبرنگ (PICASO GRANITE):

این سنگ گرانیت با رنگ سبز سلطنتی خود از معادن بیرجند استخراج می‌شود و با نام گرانیت سبز جنگلی نیز در بازار شناخته می‌شود. این سنگ نیز با مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالا و جذب آب پایین کاربردهای فراوانی در معماری دارد. برای خرید سنگ گرانیت پیکاسو کلیک کنید.


سنگ گرانیت مالیبو رد (MALIBU RED GRANITE):

این گرانیت رنگبندی بسیار خاصی دارد و زمینه تیره سنگ با طیف قرمز میزبان رگه‌هایی ظریف به رنگ سفید، خاکستری و حتی سبز است. برای خرید سنگ گرانیت مالیبو رد کلیک کنید.


سنگ گرانیت سرپانتین (SERPENTINE GRANITE):

این سنگ گرانیت با ضمیمه سبز پررنگ و رگه‌های سفید، مقاومت بسیار بالایی در برابر اسید دارد و مقاومت اسیدی آن بسیار بالاست.


سنگ گرانیت سرپانتین
سنگ سرپانتین یک سنگ فوق العاده برای تمامی قسمت ها است.


برای خرید سنگ گرانیت سرپانتین کلیک کنید.


سنگ گرانیت سیاتل (SEATTLE GRANITE):

سنگ گرانیت سیاتل از معادن شهر بیرجند استخراج می‌شود و با زمینه سبز روشن هماهنگی بسیار خوبی با انواع دکوراسیون دارد. برای خرید سنگ گرانیت سیاتل کلیک کنید.


سنگ گرانیت ورده فنتستیک (VERDE FANTASTIC GRANITE):

سنگ گرانیت ورده فنتستیک با زمینه‌ای به رنگ سبز پررنگ با رگه‌های سبز روشن سنگی آرامش بخش و جذاب است که مقاومت سایشی و فشاری بسیار بالایی دارد. گرانیت به خودی سنگ بسیار مقاومی است اما سنگ گرانیت ورده فنتستیک از دیگر انواع گرانیت مقاومت سایشی و فشاری بالاتری دارد.

انواع گرانیت سبز با زمینه تیره و روشن و رگه‌هایی به رنگ طلایی، سفید، سیاه وغیره در ایران کانتر در اختیار شما گذاشته می‌شود. برای معرفی بهترین سنگ گرانیت سبز می‌توان به سنگ گرانیت پیکاسو آبرنگ و گرانیت سرپانتین اشاره کرد.


سنگ گرانیت ورده امپریال (VERDE IMPERIAL GRANITE):

سنگ گرانیت ورده امپریال یکی دیگر از انواع گرانیت سبز در بازار است که با رنگ سبز سلطنتی برای تکمیل دکوراسیون فضاهای مسکونی و تجاری انتخاب بسیار مناسبی است.


سنگ گرانیت ورده امپریال یک گرانیت سبز
استفاده از سنگ ورده امپریال برای پیشخوان هتل


معمولا مالکان این سنگ را برای ساخت پله سنگی و صفحه کانتر تاپ انتخاب می‌کنند. برای خرید سنگ گرانیت ورده امپریال کلیک کنید.


سنگ گرانیت گاندو (GANDO GRANITE):

سنگ گرانیت گاندو با زمینه‌ای به رنگ سبز تیره وی رگه‌هایی با رنگ سبز روشن و پسته‌ای است. رگه‌ها و الگوهای موجود در این سنگ تصویر مرداب را در ذهن بیننده داعی می‌کند. برای خرید سنگ گرانیت گاندو کلیک کنید.


سنگ گرانیت رد کالینز (RED COLINAS GRANITE):

سنگ گرانیت رد کالینز یکی دیگر از انواع گرانیت سبز است که از ترکیبی از رنگ‌های قرمز، صورتی و سبز تشکیل شده است و در برخی از نقاط رنگ مشکی در زمینه سنگ مشاهده می‌شود. برای خرید سنگ گرانیت رد کالینز کلیک کنید.


گرانیت چیست؟

گرانیت یا سنگ خارا سنگی است که در نتیجه سرد شدن مواد آتشفشانی و در گذر زمان و با تحمل فشار و دمای بسیار بالا شکل گرفته است. این سنگ جذب آب بسیار پایینی دارد و در شرایط جوی متفاوت مقاوم است. مقاومت فشاری، حرارتی و سایشی این سنگ نیز بسیار بالاست. برای مطالغع بیشتر راجب سنگ گرانیت به مقاله سنگ گرانیت چیست؟ مراجعه کنید.


دلیل رنگ سبز در گرانیت چیست؟

اگر با ما در ایران کانتر همراه بوده باشید به خوبی می‌دانید که وجود مواد معدنی متفاوت در سنگ‌ها منجر به ایجاد طیف رنگی متفاوتی در آنها می‌شود.


قیمت سنگ گرانیت سبز
فلدسپات پتاسیم یا آمازونیت دلیل اصلی سبز شدن گرانیت است.


دلیل زمینه سبز یا رگه‌های سبز در سنگ گرانیت وجود فلدسپات پتاسیم یا آمازونیت در این سنگ است.


قیمت سنگ گرانیت سبز

سنگ گرانیت به عنوان یکی از سخت‌ترین سنگ‌ها در بازار سنگ ساختمان یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای تکمیل هر پروژه‌ای است. عوامل متفاوتی روی تعیین قیمت این سنگ تاثیرگذار هستند که در ادامه برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  1. اندازه سنگ؛
  2. نوع فرآوری؛
  3. ظاهر سنگ؛
  4. یکدست بودن سنگ؛
  5. کیفیت و سورت بندی سنگ؛
  6. میزان تخلخل سنگ؛
  7. برش سنگ؛
  8. معدن محل استخراج.

برای اطلاع از قیمت سنگ مورد نظر به صفحه محصولات ایران کانتر مراجعه کنید.


کاربرد سنگ گرانیت سبز

با توجه به اینکه گرانیت پس از الماس سخت‌ترین سنگ طبیعی در جهان است. مقاومت فشاری، سایشی، فرسایشی، حرارتی گرانیت بسیار بالا است و جذب آب آن نزدیک به صفر است به همین دلیل می‌توان از آن در تمام بخش‌های داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. در این بخش شما را با برخی از کاربردهای سنگ گرانیت سبز آشنا می‌کنیم:

  • ساخت انواع پله معلق و دوبلکس در داخل ساختمان؛
  • پله سنگی در خارج از ساختمان؛
  • صفحه کانترتاپ؛
  • صفحه کابینت؛
  • بدنه سرویس بهداشتی؛
  • ساخت میز ناهارخوری؛
  • جلو مبلی و عسلی؛
  • ساخت محصولات دکوراتیو مانند گلدان؛
  • دیوار فضاهای داخلی؛
  • کف فضاهای تجاری، مسکونی و اداری؛
  • میز تحریر؛
  • پیشخوان هتل‌ها، ادارات، رستوران‌ها و کلینیک‌ها؛
  • ساخت تی وی وال؛
  • ساخت انواع دیوار دکوراتیو؛
  • بک اسپلش و بین کابینتی؛
  • روشویی سنگی.

همانطور که گفته شد کاربردهای انواع گرانیت سبز به اینجا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نوع پروژه خود از این سنگ در دیگر بخش‌های ساختمان نیز استفاده کنید.


استفاده از انواع گرانیت سبز در کنار دیگر رنگ ها

رنگ سبز بسیار آرامش بخش است و شما می‌توانید از آن در کنار رنگ‌های دیگری مانند قرمز، صورتی و نارنجی استفاده کنید. معمولاً پیشنهاد می‌شود در کنار انواع گرانیت سبز از رنگ‌های ملایمی مانند کرم، طوسی روشن، سفید، استخوانی و بژ استفاده کنید و اگر می‌خواهید در فضای مورد نظر زندگی بیشتری در جریان باشد از قهوه روشن در کنار گرانیت سبز استفاده کنید.


کاربردهای گرانیت سبز
رنگ سبز گرانیت در ترکیب با رنگ هایی که حس طبیعت دارند مانند قهوه ای فوق العاده است.


به عنوان مثال ترکیب کابینت‌های چوبی با کانترتاپی از گرانیت سبز، آشپزخانه زنده و گرمی را برای شما ایجاد می‌کند.

آنچه از مقاله انواع گرانیت سبز آموختیم:

در این مقاله شما را با انواع گرانیت سبز آشنا کردیم شما می‌توانید در صفحه محصولات ایران کانتر نگاه دقیق‌تری به هر یک از این گرانیت‌ها داشته باشید و با مشاهده گرانیت‌هایی با رنگ‌های دیگر در مورد رنگ سنگ تصمیم گیری کنید. در ادامه همین مقاله شما را با عوامل تاثیرگذار روی تعیین قیمت سنگ و کاربردهای گرانیت سبز آشنا کردیم. برای ارزیابی درست و انتخاب سنگ مناسب برای تکمیل پروژه خود بهتر است با کارشناسان ایران کانتر در تماس باشید و نیازهای خود را با آنها در میان بگذارید. هر پروژه منحصر به فرد است و کارشناسان ایران کانتر با در نظر گرفتن ویژگی‌های خاص پروژه شما و به صورت کاملاً رایگان شما را راهنمایی می‌کنند.

مقالات مرتبط