ایران کانتر

سنگ اسلب برای اتاق خواب + سنگ های مناسب اتاق خواب

سنگ اسلب برای اتاق خواب + سنگ های مناسب اتاق خواب
نجمه نظری
نجمه نظری
۱۴۰۳/۲/۵

سنگ اسلب برای اتاق خواب، اگر به فکر بازسازی اتاق خواب هستید یا می‌خواهید طراحی منحصربه‌فردی را برای اتاق‌های مستر ساختمان در نظر بگیرید، بهتر است به استفاده از آن بیشتر فکر کنید. اگر با ما در ایران کانتر همراه بوده باشید، به خوبی می‌دانید که محدودیتی در استفاده از اسلب سنگ وجود ندارد و مادامی که به دنبال ایجاد یک تفاوت ارزشمند باشید می‌توانید یک اسلب را به کار بگیرید. در این مقاله ایده استفاده از سنگ اسلب برای اتاق خواب را مورد بررسی قرار می‌دهیم.


انواع سنگ اسلب برای اتاق خواب

سنگ اسلب برای اتاق خواب باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد بهترین سنگ اسلب که بتوان در اتاق خواب استفاده کرد سنگ اسلب گرانیت ماگما گلد می‌باشد. همچنین شما می‌توانید انواع سنگ اسلب مرمر، مرمریت، تراورتن و گرانیت را برای اتاق خواب به کار بگیرید. انواع سنگ اسلب برای اتاق خواب عبارتند از:

  • اسلب مرمر به دلیل خاصیت عبور نور خود می‌تواند یک انتخاب باشکوه برای اتاق خواب باشد. شما می‌توانید پشت این اسلب منبع نور تعبیه کنید و بر زیبایی آن بیفزایید.
  • اسلب مرمریت با تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی در بازار موجود است و برخلاف مرمر خاصیت عبور نور ندارد. مرمریت می‌تواند یک تابلوی طبیعی و هنری در اتاق خواب شما باشد.
  • اسلب تراورتن برای کسانی مناسب است که به دنبال اجرای یک دکور مدرن و مینیمال هستند. تراورتن‌ها سنگ‌هایی با رنگ روشن و رگه‌های بسیار ناچیز هستند و سادگی، دلیل اصلی زیبایی آن‌هاست.
  • اسلب گرانیت مقاوم‌ترین سنگی است که می‌توانید در اتاق خواب به کار بگیرید. در ایران کانتر برخی از خاص‌ترین اسلب‌های گرانیت را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

سنگ اسلب مناسب برای اتاق خواب خود را از بین سنگ های گفته شده انتخاب کنید.


سنگ اسلب چیست؟

اگر مقاله سنگ اسلب چیست؟ در ایران کانتر را خوانده باشید، به خوبی می‌دانید که اسلب واژه‌ای است که به بزرگ‌ترین برش از سنگ خام اطلاق می‌شود.


ابعاد سنگ اسلب
سنگ اسلب به سنگی گفته می‌شود که بیش از 70 سانتی‌متر طول و عرض داشته باشد.


کوپ سنگ خام از معادن در ابعاد بزرگی استخراج می‌شود. سپس در کارخانه وارد دستگاه برش می‌شود و به صورت اسلب بریده می‌شود. طول و عرض سنگ اسلب‌ با توجه به ابعاد کوپ سنگ خام مشخص می‌شود.

استفاده از سنگ اسلب برای اتاق خواب بر ارزش ملک شما می‌افزاید و اتاق خواب‌های ساده را به مکان‌هایی لوکس تبدیل می‌کند.


بهترین سنگ اسلب برای اتاق خواب

در این بخش می‌خواهیم برخی از بهترین سنگ‌های اسلب برای استفاده در اتاق خواب را به شما معرفی کنیم:

  • سنگ گرانیت ماگما گلد؛
  • سنگ گرانیت بلک هورس؛
  • سنگ گرانیت آبی نروژ؛
  • سنگ مرمریت گلدن بلک؛
  • سنگ مرمریت مشکی نجف آباد؛
  • سنگ مرمریت پرشین سیلک؛
  • سنگ مرمریت بلک مارشال؛
  • سنگ تراورتن تنه درختی؛
  • سنگ تراورتن آتشکوه سوپر؛
  • سنگ چینی نیریز؛
  • سنگ مرمر عسلی.

در ادامه با رنگ بندی هریک از این سنگ ها آشنا می شوید:


سنگ گرانیت ماگما گلد:

زمینه این سنگ مشکی است و رگه‌های طلایی باشکوهی در آن خودنمایی می‌کنند.


سنگ اسلب اتاق خواب
سنگ گرانیت ماگما گلد ریزبافت ظاهری لوکس دارد که می‌توانید در اتاق خواب استفاده کنید.


برای مشاهده ویژگی ها و خرید سنگ گرانیت ماگما گلد کلیک کنید.


سنگ گرانیت بلک هورس صیقلی:

در ایران کانتر طیف متنوعی از این سنگ را مشاهده می‌کنید که در برخی از آنها رگه‌های سفید روی زمینه سیاه نقش بسته‌اند و در برخی دیگر رگه‌های صورتی روی زمینه سیاه جای گرفته‌اند. برای خرید سنگ گرانیت بلک هورس صیقلی کلیک کنید.


سنگ گرانیت آبی نروژ:

این نوع گرانیت وارداتی است و نسبتاً قیمت بالایی دارد و ظاهر خاص آن منجر به جذابیت آن شده است. زمینه سنگ تیره است و دانه‌هایی در طیف‌های مختلف آبی روی آن مشاهده می‌شود.


سنگ مرمریت گلدن بلک:

زمینه این سنگ نیز مشکی است و رگه‌های قهوه‌ای، سفید و طلایی رنگی روی آن نمایان هستند. رگه‌ها به صورت نامنظم در سطح سنگ پراکنده شده و بر زیبایی آن افزودند. برای خرید سنگ مرمریت گلدن بلک کلیک کنید.


سنگ مرمریت مشکی نجف آباد:

اسلب مرمریت مشکی نجف آباد زمینه کاملاً مشکی دارد و خطوط نازک سفید رنگی روی آن مشاهده می‌شود. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به سنگ مرمریت لاشتر دارد. اما رگه‌های سفید موجود روی زمینه سیاه سنگ لاشتر ادامه‌دار و موازی هستند، در حالی که رگه‌های سفید مرمریت مشکی نجف آباد نامنظم هستند.


سنگ مرمریت پرشین سیلک:

اگر به دنبال یک اسب طوسی برای اتاق خواب هستید، می‌توانید مرمریت پرشین سیلک را انتخاب کنید.


مرمریت پرشین سیلک
پریشن سیلک بافت جذابی دارد.


این سنگ با زمینه طوسی روشن تا تیره و رگه‌های محوی به رنگ سفید استخراج می‌شود. برای خرید سنگ مرمریت پرشین سیلک کلیک کنید.


سنگ مرمریت مارشال:

این نوع مرمریت شباهت زیادی به مرمریت گلدن بلک دارد و زمینه هر دو سنگ سیاه است؛ اما نقوش و طرح‌های موجود روی سنگ مرمریت بلک مارشال طلایی رنگ، نامنظم و درشت‌تر هستند. برای خرید سنگ مرمریت مارشال کلیک کنید.


سنگ تراورتن تنه درختی:

سنگ تراورتن تنه درختی یکی از با کیفیت‌ترین تراورتن‌های ایران است که از نظر ظاهری شباهت زیادی به پوست درخت دارد و به همین دلیل می‌تواند اسلب بسیار جذابی برای اتاق خواب باشد. زمینه اسلب تراورتن تنه درختی در مقایسه با دیگر تراورتن‌ها اندکی تیره‌تر است و خطوطی به رنگ سرخ و کمی تیره‌تر از زمین روی آن مشاهده می‌شوند. البته در برخی از تراورتن‌های تنه درختی رگه‌های سفید نیز شاهده می‌شود. برای خرید سنگ تراورتن تنه درختی کلیک کنید.


سنگ تراورتن آتشکوه سوپر:

این سنگ یکی از مرغوب‌ترین تراورتن‌های بازار ایران است که با زمینه بسیار روشن ستخراج می‌شود و کمترین میزان ناخالصی را دارد. اگر به دنبال ایجاد یک دکور سفید و مدرن هستید بهتر است اسلب سنگ تراورتن آتش کوه سوپر را انتخاب کنید.


سنگ چینی نیریز:

برای انتخاب رنگ سفید گزینه‌های دیگری نیز پیش رو دارید شما می‌توانید سنگ چینی نیریز را با رنگ سفید خود در ایران کانتر مشاهده و برای استفاده در اتاق خوابتان سفارش دهید. برای خرید سنگ چینی کریستال نیریز تیره کلیک کنید.


سنگ مرمر عسلی:

اگر به دنبال سنگی هستید که خاصیت عبور نور داشته باشد مرمر بهترین انتخاب شماست و مرمرهای عسلی از نظر رنگ با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ می‌شوند.


سنگ مرمر عسلی برای اتاق خواب
سنگ اسلب مرمر عسلی برای اتاق خواب نیز یک سنگ بی‌نظیر است.


سنگ‌هایی که تا به اینجا بررسی کردیم تنها شماری از اسلب‌هایی هستند که می‌توانید برای اتاق خواب انتخاب کنید. گر رنگ یا طرح خاصی را در نظر دارید حتماً آن را با کارشناسان ایران کانتر در میان بگذارید تا آنها بهترین نمونه‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنند.


ابعاد سنگ اسلب برای اتاق خواب

همانطور که در معرفی سنگ اسلب اشاره کردیم طول و عرض سنگ اسلب با توجه به ابعاد کوپ سنگ خامی که از معدن راهی کارخانه می‌شود تعیین خواهد شد. هر اندازه سنگ در ابعاد بزرگ‌تری استخراج شده باشد، می‌توان آن را در ابعاد بزرگتری برید و اسلب‌های بزرگ‌تری داشت. اگر ابعاد سنگ اسلب برای اتاق خواب شما باید در اندازه‌های مشخصی باشد، اندازه‌های مورد نظر را با کارشناسان ایران کانتر در میان بگذارید و از آنها بخواهید گزینه‌های موجود را به شما معرفی کنند. شما همچنین می‌توانید از کارشناسان ما بخواهید که در مورد اجرای تکنیک بوک مچ و فورمچ در اتاق خواب نیز شما را راهنمایی کنند.


کاربرد سنگ اسلب برای اتاق خواب

کاربردهای سنگ اسلب برای اتاق خواب عبارتند از:

  • شما می‌توانید از سنگ اسلب برای کف اتاق خواب استفاده کنید و یک اتاق مستر یا یک اتاق لوکس را به ساختمان خود اضافه کنید.
  • شما همچنین می‌توانید از سنگ اسلب به عنوان دیوار دکوراتیو در پشت تخت خواب استفاده کنید.
  • برای ساخت یک میز آرایش متفاوت و منحصربه‌فرد نیز می‌توانید از اسلب سنگ استفاده کنید. در این صورت می‌توانید سنگ اسلب را پشت آینه نصب کنید یا از آن برای ساخت صفحه روی میز آرایش استفاده کنید.
  • اگر در اتاق خواب محلی را برای نصب تلویزیون در نظر گرفته‌اید، می‌توانید با سنگ اسلب یک تی وی وال را طراحی کنید.

در ادامه به بررسی مزایا سنگ اسلب برای اتاق خواب می‌پردازیم:


مزایای سنگ اسلب برای اتاق خواب

استفاده از سنگ اسنپ برای اتاق خواب و دیگر بخش‌های ساختمان مزایای متعددی را در پی دارد.

  • سنگ اسلب یک المان طبیعی است که زیبایی منحصربه‌فردی را به اتاق خواب شما می‌بخشد.
  • سنگ یک محصول طبیعت است و ارزش مادی بالایی دارد و می‌تواند منجر به افزایش قیمت ملک شما شود.
  • یک اسلب سنگ، به خودی خود یک نقطه عطف در دکوراسیون شما خواهد بود که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
  • سنگ در مقایسه با دیگر مصالح دوام بسیار بالایی دارد و تا سال‌ها زیبایی اولیه را حفظ می‌کند.


اسلب اتاق خواب
سنگ اسلب اتاق خواب خود را موج دار انتخاب کنید.


شما همواره می‌توانید پس از چند سال با استفاده از خدمات سنگ طبیعی و ساب سنگ در محل، زیبایی و درخشش اولیه سنگ را به آن بازگردانید و این یعنی سرمایه‌گذاری شما هرگز اتلاف نخواهد شد.


نکته مهم برای انتخاب سنگ اسلب در اتاق خواب

هنگام انتخاب سنگ اسلب برای اتاق خواب یک نکته را باید در نظر داشته باشید. باید وضعیت محلی را که برای نصب و اجرای اسلب در نظر گرفته‌اید بررسی کنید. به عنوان مثال اگر سنگ اسلب را برای کف اتاق خواب در نظر گرفته‌اید، بستر باید تحمل وزن سنگ اسلب را داشته باشد. برای بررسی میزان تحمل بار سازه می‌توانید با معمار پروژه یا کارشناسان ایران کانتر مشورت کنید.


آنچه از مقاله سنگ اسلب برای اتاق خواب آموختیم:

استفاده از سنگ اسلب در اتاق خواب منجر به ایجاد یک اتاق لوکس و شاهانه در ملک شما می‌شود. اگر به دنبال یک متریال مناسب برای بازسازی و یا تکمیل دکوراسیون اتاق خواب خانه هستید، استفاده از اسلب سنگ را در اولویت قرار دهید. برای انتخاب بهترین سنگ اسلب برای اتاق خواب و همینطور بررسی شرایط نصب و اجرای سنگ در اتاق خواب با کارشناسان ایران کانتر در تماس باشید. آنها نمونه کارهای انجام شده را با برای شما ارسال می‌کنند و امکان اجرای ایده‌هایی را که در سر دارید بررسی خواهند کرد. اگر هنوز ایده‌ای برای استفاده از سنگ اسلب در اتاق خواب ندارید، بهتر است ایده‌های کارشناسان ایران کانتر را بشنوید.

مقالات مرتبط