ایران کانتر

انواع گرانیت مشکی + بهترین سنگ گرانیت مشکی

انواع گرانیت مشکی + بهترین سنگ گرانیت مشکی
عاکف قربانی
عاکف قربانی
۱۴۰۳/۳/۸

سنگ گرانیت مشکی یکی از زیباترین و مقاوم‌ترین سنگ‌های کاربردی در صنعت ساخت و ساز است که بیشتر به دلیل ظاهر خاص مورد توجه قرار می‌گیرد. این سنگ فوق‌العاده به دلیل خلوص و تنوع بالا توانسته در دکوراسیون داخلی و خارجی محیط‌های مسکونی و تجاری بسیار مورد استفاده قرار گیرد. اگر دوست دارید با انواع گرانیت مشکی آشنا شوید با ما همراه باشید.


سنگ گرانیت بلک دارک

سنگ گرانیت بلک دارک یکی از بهترین و جذاب‌ترین سنگ‌های گرانیت مشکی موجود در بازار است که به دلیل کیفیت بالا و ظاهر ساده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این سنگ از قیمت مناسبی برخوردار است و به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر حرارت و رطوبت در ساخت انواع راه‌پله و پله، میز ناهارخوری، کابینت، کانترتاپ و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید سنگ گرانیت بلک دارک کلیک کنید.


سنگ گرانیت مشکی نطنز

سنگ گرانیت مشکی نطنز یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین‌ سنگ‌های قرار گرفته در لیست انواع گرانیت مشکی است که در نطنز یافت می‌شود. این سنگ فوق‌العاده مقاومت بالایی در برابر آتش، رطوبت، حرارت، ضربه، فشار و دیگر عوامل خارجی از خود نشان می‌دهد.


گرانیت مشکی نطنز
گرانیت مشکی نطنز


به همین دلیل نیز در طراحی دکوراسیون داخلی برای ساخت انواع کف، سرویس بهداشتی و حمام، انواع پله و راه پله، محصولات دکوراتیو، مجسمه‌های سنگی و ... از این سنگ زیبا بسیار استفاده می‌کنند. برای خرید سنگ گرانیت مشکی نطنز کلیک کنید.


سنگ گرانیت فانتزی سیاه

سنگ گرانیت فانتزی سیاه یکی از انواع سنگ گرانیت مشکی محسوب می‌شود که از ظاهری موج‌دار و خط و خش ناپذیر برخوردار است. این سنگ به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی در ساخت انواع میز، صفحه کانترتاپ، طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنچه که باعث شده تا این سنگ محبوبیت دوچندان یابد ظاهر صیقلی آن است. برای خرید سنگ گرانیت فانتزی سیاه کلیک کنید.

سنگ گرانیت انواع مختلفی از نظر رنگ دارد مانند مشکی، سفید و غیره که لوکس ترین آن ها سنگ های گرانیت مشکی هستند. انواع سنگ گرانیت مشکی شامل بلک دارک، فانتزی سیاه، بلک هورس و غیره است.


سنگ گرانیت بلک هورس (چرمی)

سنگ گرانیت اسب سیاه چرمی که با نام سنگ گرانیت بلک هورس (چرمی) شناخته می‌شود یکی از بی‌نظیرترین سنگ‌های موجود در بازار است که به رنگ سیاه و سفید دیده می‌شود. این سنگ ضد خط و خش بیشتر به دلیل کیفیت و استحکام بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی جذاب و منحصر به فرد، شفافیت بالا و مقاومت در برابر حرارت این سنگ را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در دکوراسیون داخلی، ساخت انواع پله و راه‌پله، طراحی میز ناهارخوری و‌... تبدیل کرده است. برای خرید سنگ گرانیت بلک هورس چرمی کلیک کنید.


سنگ گرانیت بلک هورس (صیقلی)

سنگ گرانیت بلک هورس (صیقلی) از دیگر سنگ‌های سیاه گرانیتی است که با رگه‌های سفید و جذاب ظاهری خیره‌کننده ایجاد کرده است.


گرانیت بلک هورس (صیقلی)
گرانیت بلک هورس (صیقلی)


این سنگ شفاف و صیقلی مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی و خط و خش از خود نشان می‌دهد؛ به همین دلیل نیز در نمای داخلی ساختمان، ساخت پله‌های معلق و دوبلکس و همچنین طراحی میزهای ناهارخوری و اداری از آن بسیار بهره برده می‌شود. برای خرید سنگ گرانیت بلک هورس صیقلی کلیک کنید.


سنگ گرانیت دانه طلایی

لیست انواع سنگ گرانیت مشکی بدون وجود سنگ گرانیت دانه طلایی ناقص خواهد ماند. این سنگ سیاه دارای رگه‌های سفیدی است که به رنگ طلایی تمایل پیدا کرده‌اند. این سنگ با کیفیت، شفاف، جذاب و مستحکم می‌تواند در ساخت لوازم آشپزخانه، طراحی دکوراسیون داخلی منزل و... مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید سنگ گرانیت دانه طلایی کلیک کنید.


سنگ گرانیت ماگما (گرانیت طلایی ماگما)

اگر به دنبال یک سنگ گرانیت مشکی با ترکیب رنگ مشکی و طلایی هستید که از شفافیت، مقاومت بالا و ظاهری خاص برخوردار باشد، سنگ گرانیت ماگما (گرانیت طلایی ماگما) گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

ظاهر ویژه این سنگ آن را به گزینه‌‌ای مناسب برای استفاده در دکوراسیون داخلی، ساخت انواع پله سنگی، ساخت کابینت، میزهای سنگی و ... تبدیل کرده است. برای خرید سنگ گرانیت ماگما کلیک کنید.


سنگ گرانیت کسپر مشکی (چرمی)

سنگ گرانیت کسپر مشکی (چرمی) یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های گرانیتی سیاه رنگ موجود در بازار است که به دلیل دارا بودن رگه‌های ظریف سفید رنگ و شفافیت بالا ظاهری خاص دارد. این محصول به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت و دیگر عوامل خارجی در دکوراسیون داخلی ساختمان، ساخت پله، حمام و سرویس بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید سنگ گرانیت کسپر مشکی کلیک کنید.


سنگ گرانیت تیتانیوم (ریزبافت)

اگر به دنبال یک سنگ گرانیت مشکی وارداتی با طول عمر و مقاومت بالا هستید تا بتوانید از آن در طراحی داخلی و خارجی ساختمان استفاده کنید، سنگ گرانیت تیتانیوم (ریزبافت) به شما پیشنهاد می‌شود.


گرانیت تیتانیوم ریز بافت
گرانیت تیتانیوم ریز بافت


این سنگ وارد شده از معادن هند در ساخت کابینت، کانترتاپ، ساخت محصولات دکوراتیو، طراحی و ساخت حمام و سرویس بهداشتی، ساخت انواع پله و میز سنگی کاربرد دارد. برای خرید سنگ گرانیت تیتانیوم ریز بافت کلیک کنید.


سنگ گرانیت تیتانیوم (درشت بافت)

سنگ گرانیت تیتانیوم (درشت بافت) یکی دیگر از انواع سنگ‌های گرانیت مشکی است که از هندوستان به ایران و دیگر کشورها صادر می‌گردد. این سنگ کاملا مشابه سنگ گرانیت تیتانیوم ریز بافت است با این تفاوت‌ که در ظاهر آن رگه‌های سفید رنگ قطوری مشاهده می‌شود. شفافیت بالا، ظاهر زیبا، مقاومت در برابر ضربه، فشار، رطوبت و ‌... موجب کاربرد گسترده این سنگ در ساخت لوازم بهداشتی، ساخت محصولات دکوراتیو، ساخت انواع پل، کابینت، میز و دیگر محصولات سنگی شده است. برای خرید سنگ گرانیت تیتانیوم درشت بافت کلیک کنید.


سنگ گرانیت چیست؟

سنگ گرانیت که با نام سنگ خارا نیز شناخته می‌شود؛ دومین سنگ فراوان پوسته زمین است که طی سرد شدن تدریجی مواد مذاب در پوسته زمین به وجود می‌آید. حالا که متوجه شدید سنگ گرانیت چیست؟ باید بدانید این سنگ زیبا و مستحکم از بلورهای درشت و قابل رویت فلدسپات و کوارتز تشکیل شده و به رنگ‌های متنوعی دیده می‌شود. سنگ گرانیت مشکی یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های گرانیت است که به رنگ‌ مشکی دیده می‌شود و به دلیل ظاهر بسیار خاص در طراحی ساختمان بسیار کاربرد دارد.


کاربرد سنگ گرانیت مشکی

از مهم‌ترین کاربرد سنگ گرانیت مشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساخت پله و راه پله؛
  2. طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان؛
  3. محوطه‌سازی در محیط‌های تجاری و مسکونی؛
  4. استفاده به عنوان سنگ آزمایشگاه و آشپزخانه؛
  5. استفاده در ساخت سینک‌روشویی و وان حمام؛
  6. ساخت انواع دیوارپوش برای فضای داخلی و خارجی ساختمان؛
  7. استفاده در ساخت انواع پارکینگ باز و بسته؛
  8. استفاده به عنوان سنگ‌فرش در پیاده‌رو‌ها.

کاربرد گرانیت مشکی بسیار فراتر از موارد گفته شده است. تا چند دهه پیش از این سنگ برای طراحی نمای ساختمان بسیار استفاده می‌شد اما امروزه سعی می‌شود از دیگر سنگ‌هایی که مزایای بیشتری دارند در فرایند سنگ نما استفاده شود.


مزایا سنگ گرانیت مشکی

گستردگی مزایا سنگ گرانیت مشکی را می‌توان یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش تقاضا برای استفاده از این نوع سنگ در صنایع مختلف دانست. از مهم‌ترین مزایای انواع گرانیت مشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


بهترین سنگ گرانیت مشکی
گرانیت های مشکی زیبایی فوق العاده ای با خانه می‌دهند.
  • مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار و خمش؛
  • مقاومت زیاد در برابر حرارت، مواد اسیدی و سایش؛
  • دارا بودن سطحی براق و ساب خورده؛
  • قابلیت جذب روغن و آب؛
  • طول عمر و ماندگاری بالا؛
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت؛
  • نگهداری آسان و راحت؛
  • ظاهر زیبا و تنوع.

در ادامه معایب انواع گرانیت های مشکی را نیز بررسی خواهیم کرد.


معایب سنگ گرانیت مشکی

شناخت معایب سنگ گرانیت مشکی برای آن دسته از دوستانی که قصد دارند این سنگ را تهیه و از آن استفاده کنند، بسیار مهم و حائز اهمیت است. از مهم‌ترین معایب انواع سنگ گرانیت مشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن وزن بالا؛
  • زمان نصب طولانی؛
  • هزینه بیشتر نسبت به سایر سنگ‌های مشابه؛
  • دارا بودن سوراخ‌هایی که اگر به درستی آب‌بندی نشوند، موجب کاهش کیفیت سنگ خواهد شد.

در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید سنگ گرانیت مشکی ضروری است تا مزایا و معایب این سنگ را کنار یکدیگر گذاشته و با توجه به هدف و بودجه خود تصمیم بگیرید که آیا این سنگ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد یا خیر.


عوامل تاثیرگذار بر قیمت سنگ گرانیت مشکی

فاکتورهای مختلفی بر روی قیمت سنگ گرانیت مشکی اثر می‌گذارند. از مهم‌ترین این عوامل اثرگذار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. محل استخراج سنگ گرانیت مشکی؛
  2. کاربرد سنگ گرانیت مشکی مورد نظر؛
  3. ابعاد و اندازه سنگ گرانیت مشکی؛
  4. نوع و طرح سنگ گرانیت مشکی منتخب؛
  5. روش فرآوری سنگ گرانیت مشکی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت انواع سنگ گرانیت مشکی می‌توانید با متخصصان فعال در این زمینه همچون مشاوران ما در ایران کانتر تماس حاصل کنید.


آیا گرانیت مشکی برای نمای ساختمان مناسب است؟

از آنجایی که انواع گرانیت مشکی وزن بالایی دارند و همچنین چسبندگی‌شان کم است؛ گفته می‌شود گرانترین گزینه مناسبی برای استفاده در نمای ساختمانی محسوب نمی‌شود.


گرانیت های مشکی
از گرانیت های مشکی در نمای ساختمان را بهتر است استفاده نکنید.


قدرت چسبندگی پایین این سنگ باعث می‌شود تا شاهد سقوط نما از ساختمان به پایین باشیم. به همین دلیل توصیه می‌شود در نمای ساختمان از سنگ‌های سبکی که چسبندگی بالا دارند، استفاده شود.


آنچه که از مقاله انواع گرانیت مشکی آموختیم:

در مقاله انواع سنگ گرانیت مشکی اطلاعات مفیدی را در مورد سنگ گرانیت مشکی رنگ، مزایای سنگ گرانیت مشکی و همچنین معایب سنگ گرانیت مشکی بیان کردیم. حال نوبت شما است که تصمیم بگیرید آیا یکی از این سنگ‌های زیبا و کاربردی را برای خرید انتخاب کنید یا خیر؟ اگر تصمیمتان برای خرید انواع گرانیت مشکی جدی است؛ ما در ایران کانتر می‌توانیم به شما کمک کنیم بهترین سنگ‌ها را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، سفارش دهید.

مقالات مرتبط