دیوار پشت تلویزیون با سنگ مرمر + سنگ مرمر پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون با سنگ مرمر + سنگ مرمر پشت تلویزیون
عاکف قربانی
عاکف قربانی
۱۴۰۳/۶/۱۹

همانطور که می‌دانید امروزه طراحی دیوار پشت تلویزیون با استفاده از متریال‌های مختلف انجام می‌شود که از بین آن‌ها سنگ مرمر یکی از بهترین و بادوام‌ترین گزینه‌های موجود در بازار است. این سنگ طبیعی به دلیل داشتن تنوع طرح و رنگ بالا، برای تمام فضاها با هر سبک دکوراسیونی منطبق بوده و افراد می‌توانند بر اساس سبک معماری مکان مورد نظر خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند. ما در ادامه لیستی از تمام سنگ‌های مرمر قابل استفاده در پشت تلوزیون را در اختیار شما قرار دادیم و درباره پرفروش‌ترین آن‌ها صحبت می‌کنیم. اگر شما هم به تازگی تصمیم گرفتید که برای طراحی تی‌وی‌وال از سنگ مرمر استفاده کنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


انواع سنگ مرمر برای پشت تلویزیون

انواع سنگ‌ مرمر مناسب برای طراحی تی‌وی‌وال شامل موارد زیر می‌شود:

  1. سنگ مرمر ببری؛
  2. سنگ مرمر صورتی پررنگ؛
  3. سنگ مرمر سبز روشن؛
  4. سنگ مرمر آبی رویایی؛
  5. سنگ مرمر سفید پاندا.

ما در ادامه درباره بهترین و مناسب‌ترین سنگ‌های مرمر پشت تلویزیون بیشتر صحبت می‌کنیم.


سنگ مرمر ببری:

یکی از کمیاب‌ترین نوع سنگ مرمر، سنگ مرمر ببری است که زمینه قهوه‌ای با رگه‌های قهوه‌ای پررنگ دارد و برای خانه‌هایی با سبک معماری کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه درباره سنگ مرمر ببری، میزان تخلخل آن است که این مقدار از سایر سنگ‌های مرمر کمی بیشتر بوده و توصیه می‌شود از شستن آن جدا خودداری کنید.


سنگ مرمر صورتی پررنگ:

سنگ مرمر صورتی پررنگ، یک نوع سنگ مرمر شفاف با رنگدانه‌های قوی‌تر است که دوام بیشتری در برابر رطوبت دارد و برای طراحی دیوار پشت تلوزیون به سبک دکوراسیون مونوکروم و کلاسیک استفاده می‌شود.


سنگ مرمر صورتی برای تی وی وال
سنگ مرمر صورتی برای تی وی وال



سنگ مرمر صورتی پررنگ ویژگی‌هایی مانند مقاومت فشاری مناسب، مقاومت سایشی خوب و پایین بودن میزان جذب آب، دوام بالایی دارد و در طولانی مدت کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌دهد.

طراحی دیوار پشت تلویزیون با سنگ مرمر به دلیل تنوع طرح و رنگ، دوام بالا، مقاومت در برابر رطوبت و قابلیت نظافت آسان محبوبیت زیادی دارد. سنگ‌های مرمر مانند ببری، صورتی پررنگ، سبز روشن، سفید پاندا و آبی رویایی با ویژگی‌های منحصربه‌فردشان گزینه‌های مناسبی برای استفاده در فضاهای مختلف با سبک‌های مختلف دکوراسیونی هستند.


سنگ مرمر سبز روشن:

سنگ مرمر سبز روشن، دارای زمینه سبز کمرنگ با رگه‌های قهوه‌ای و سفید است و به دلیل تنوع طرح و رنگ گوناگون، برای تمام فضاها با هر سبک دکوراسیونی قابل استفاده است.


سنگ مرمر سبز روشن برای تی وی وال
سنگ مرمر سبز روشن برای تی وی وال


همانطور که احتمالا بدانید سنگ مرمر سبز روشن تخلخل ندارد و یک سنگ ضد رطوبت، ضد آلرژی و آنتی باکتریال با قابلیت تمیز شدن بالا به حساب می‌آید.


سنگ مرمر سفید پاندا:

سنگ مرمر سفید پاندا یکی دیگر از سنگ‌های مرمر است که تنوع طرح و رنگ‌ گوناگونی دارد، ازاین‌رو افراد می‌توانند بسته به سبک دکوراسیون داخلی فضا (مدرن، پست مدرن و نئوکلاسیک) بهترین گزینه را انتخاب کنند. نکته‌ای که درباره سنگ مرمر سفید پاندا وجود دارد، درخشش و انعکاس بالای آن است که موجب می‌شود فضا روشن و دلباز تر از همیشه به نظر برسد، بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ها برای دیوار پشت تلویزیون در فضاهای کوچک است.


سنگ مرمر آبی رویایی (بلو دریم):

سنگ مرمر آبی رویایی یک سنگ با پس زمینه کمرنگ و رگه‌های قهوه‌ای است و تم سرد و خنکی به فضا می‌دهد، بنابراین برای افرادی که می‌خواهند فضای مورد نظرشان خنک و لوکس به نظر برسد، کاربرد دارد.


سنگ مرمر آبی رویایی برای تی وی وال
سنگ مرمر آبی رویایی برای تی وی وال


سنگ مرمر آبی رویایی هم تخلخل پایینی داشته و ویژگی‌های سنگ مرمر سبز روشن را دارد.


مزایای استفاده از سنگ مرمر برای پشت تلویزیون

مزایای استفاده از سنگ مرمر برای پشت تلویزیون عبارت است از:

  • مقاومت بالا برابر تغییرات دمایی؛
  • مقاومت بالا در برابر مواد شوینده؛
  • انعکاس مناسب نور؛
  • ضد آلرژی؛
  • آنتی باکتریال؛
  • منطبق با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی؛
  • عدم جذب گرما؛
  • قابلیت نظافت آسان.


آنچه از مقاله دیوار پشت تلویزیون با سنگ مرمر آموختیم:

همانطور که در مقاله دیوار پشت تلویزیون با سنگ مرمر بیان کردیم، سنگ‌های مرمر تنوع بسیار زیادی دارند و از بین آن‌ها سنگ‌هایی با میزان تخلخل پایین‌تر (که رنگ و طرح ملایم‌تری دارند) پرفروش‌تر‌اند. برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین سنگ مرمر پشت تلویزیون افراد باید ضمن توجه به مزایای استفاده از سنگ مرمر، به ظاهر سنگ هم توجه کنند و بر اساس سبک دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرشان بهترین گزینه را انتخاب کنند.

ثبت امتیاز مطلب

امتیازه خود به این مطلب را ثبت کنید

01234
55 / 4.8
مقالات مرتبط

دیدگاه شما

0/200

دیدگاه کاربران

Loading