خرید مستقیم سنگ از کارخانه + قیمت سنگ در کارخانه

خرید مستقیم سنگ از کارخانه + قیمت سنگ در کارخانه
عاکف قربانی
عاکف قربانی
۱۴۰۳/۷/۱۲

انتخاب درست و مناسب سنگ طبیعی از کارخانه هم می‌تواند نقش موثری روی قیمت تمام شده‌ی پروژه ساختمانی داشته باشد و هم می‌تواند کیفیت و دوام کار را تضمین کند. با این وجود تعداد کارخانه‌هایی که در حال ارائه خدمات تخصصی به خریداران هستند، در برابر واسطه‌ها بسیار محدود است. به همین دلیل لازم است که خریداران با کمی صرف وقت، مناسب‌ترین مکان را برای خرید مستقیم سنگ و با قیمت کارخانه انتخاب کنند. ما در این مقاله مزایای خرید مستقیم از کارخانه را با فروشگا‌های واسطه بررسی می‌کنیم.


مزایای خرید مستقیم سنگ از کارخانه

خرید مستقیم سنگ از کارخانه دارای مزایایی به شرح زیر است:

  • امکان خرید با پایین‌ترین قیمت ممکن؛
  • مشاهده تنوعی بالا از نظر جنس، طرح و رنگ؛
  • امکان دریافت مشاوره تخصصی از کارخانه؛
  • امکان سفارش نصاب تخصصی و تیم طراحی داخلی؛
  • اطمینان از خرید محصولات اصل و با کیفیت؛
  • امکان خرید سنگ‌های خارجی با کیفیت بین‌المللی؛
  • مشاهده و سفارش سنگ در انواع فرآوری‌ها و پرداخت‌های مختلف؛
  • دریافت اطلاعات بالا با استفاده از سایت فروشگاهی؛
  • دسترسی مستقیم به سنگ‌های خاص و کمیاب؛
  • امکان سفارش آنلاین به صورت آسان و سریع؛
  • امکان درخواست برش‌ها و فرآوری‌های سفارشی؛
  • امکان استفاده از مقالات تحلیل و بررسی تخصصی سنگ مورد نظر.

وقتی مشتریان سنگ‌های خود را در برش‌های بزرگ یا به اصطلاح اسلب و در فرآوری‌های بوک‌مچ یا فورمچ سفارش می‌دهند، نیاز به تیم و ابزار تخصصی برای حمل و نقل خواهند داشت. کارخانه‌هایی که دارای بخش فروش حرفه‌ای هستند، می‌توانند نیاز خریداران را به حمل سنگ، برطرف کنند؛ این حمل می‌تواند به تمام شهرهای مختلف کشور باشد.


قیمت سنگ تراورتن در کارخانه
قیمت سنگ در کارخانه در مقایسه با واسطه ها بسیار پایین تر است.


امکان دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی کیفیت از دیگر مزایایی است که خریداران مستقیم از کارخانه می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

خرید مستقیم سنگ طبیعی ازکارخانه مزایای متعددی دارد که شامل کاهش قیمت، مشاهده تنوع بیشتر، دریافت مشاوره تخصصی، سفارش سنگ‌های خارجی با کیفیت بین‌المللی و تضمین کیفیت محصول است. همچنین امکان سفارش نصاب و دریافت خدمات پس از فروش وجود دارد. در مقایسه با فروشگاه‌های واسطه، قیمت‌ها در کارخانه بسیار مناسب‌تر بوده و تنوع و کیفیت سنگ‌ها نیز بالاتر است. خرید آنلاین از کارخانه‌های معتبر با قیمت شفاف و بدون واسطه باعث رقابت‌پذیری بیشتر و اطمینان از کیفیت می‌شود.


قیمت خرید مستقیم سنگ از کارخانه

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند به خریداران در انتخاب سنگ طبیعی کمک کند، اطلاع دقیق از قیمت‌ها است. در سامانه‌های فروش معتبری که توسط کارخانه ایجاد می‌شود، قیمت‌های بروز، دقیقا مشخص هستند. خریداران می‌توانند پیش از خرید، قیمت‌های مربوط به هر نوع، رنگ و فرآوری را مشاهده کرده و پس از برآورد هزینه، بر اساس متراژ مورد نیاز، اقدام به خرید رضایت بخش کنند.


خرید سنگ طبیعی از کارخانه: انتخابی هوشمندانه و ماندگار

با خرید مستقیم سنگ طبیعی از کارخانه، به تنوعی بی‌نظیر از طرح و رنگ دسترسی داشته باشید، هزینه‌ها را کاهش دهید و از کیفیتی تضمین‌شده برای پروژه‌های ساختمانی خود بهره‌مند شوید. انتخاب شما، تضمین دوام و زیبایی.


بجز بحث شفافیت هزینه‌ها، موضوع خرید سنگ‌های داخلی و خارجی با رقابتی‌ترین هزینه نیز است. وقتی سایت‌های معتبر مرتبط به کارخانه، قیمت‌های خود را به صورت عام منتشر می‌کنند، به معنی رقابتی بودن کالا از نظر کیفیت و قیمت است. در پایان حذف واسطه‌ها از بارزترین دلایلی است که باعث می‌شود مشتریان برای داشتن یک انتخاب هوشمند، خرید خود را مستقیما از کارخانه انجام دهند.


جدول مقایسه خرید مستقیم از کارخانه و فروشگاه‌های واسطه

به صورت سریع و خلاصه می‌توانید ویژگی‌های خرید مستقیم از کارخانه را با خرید از انواع فروشگا‌های واسطه با هم مقایسه کنید:


ویژگیخرید مستقیم از کارخانهخرید از فروشگاه‌های واسطه
قیمتمناسب‌تربالاتر
تنوعبیشترکمتر
کیفیتشفاف و مشخصمتغیر
سفارشی‌سازیامکان‌پذیرمحدود
خرید آنلاینامکان‌پذیر استممکن است امکان‌پذیر نباشد


فرآیند خرید سنگ از کارخانه

برای این کار می‌توانید وارد سایت رسمی ایران کانتر شوید. در سربرگ‌های بالای صفحه گزینه خرید سنگ را انتخاب کنید. حال شما از میان سنگ های طبیعی می‌توانید یکی از انواع سنگ طبیعی مانند خرید سنگ گرانیت را انتخاب کنید لیستی از انواع سنگ بر حسب جنس و نوع به شما نشان داده می‌شود. نوع سنگ را انتخاب کنید تا منوی سنگ‌های مورد نظر برای شما به نمایش درآید. حال در این منو براساس رنگ، قیمت و کشور مبدا می‌توانید سنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از کلیک روی هر سنگ برای مثل خرید سنگ گرانیت نطنز، مشخصات تخصصی و توضیحات مربوط به هر سنگ، جهت افزایش اطلاعات مخاطب نشان داده می‌شود.


خرید مستقیم سنگ از اصفهان
قیمت سنگ نما درب کارخانه بسیار پایین تر از قیمت فروشنده واسط است.


شما می‌توانید سنگ خود را با توجه به ویژگی‌هایی مانند مقاومت سایشی، مقاومت فشاری، مقاومت در برابر رطوبت، تخلخل و مقاومت در برابر مواد اسیدی با سایر سنگ‌ها مقایسه کنید. در پایان گزینه سفارش سریع تلفنی یا با شماره تماس پایین همین صفحه تماس حاصل کنید. شما برای دریافت راهنمایی می‌توانید گزینه چت آنلاین را هم از سمت راست پایین تصویر انتخاب کنید.


نکات مهم خرید مستقیم سنگ از کارخانه

برای خرید مستقیم سنگ از کارخانه لطفاً به نکته‌های زیر توجه کنید:

  • پیش از خرید هر سنگ لطفاً مقالات آن را از سایت کارخانه مطالعه کنید. این مقالات هم به ویژگی‌ها، مزایا و معایب انواع جنس‌های سنگ پرداخته‌اند و هم می‌توانید با کمک این مطالب، بهترین سنگ را برای مصارف مورد نظر خود انتخاب کنید.
  • هر سنگ برای استفاده، دارای محدودیت‌هایی است که اگر به درستی رعایت نشوند، عمر، دوام، مقاومت و ظاهر سنگ، دچار افت کیفیت شدیدی خواهد شد.
  • شرکت‌های معتبر سنگ‌های خود را به صورت نمونه به آزمایشگاه‌های تخصصی سنگ شناسی ارسال کرده و مشخصات دقیقی از سنگ‌های خود را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. به عنوان مثال اگر سنگی در برابر رطوبت ضعیف باشد، در مشخصات تخصصی آن قابل مشاهده است؛ بنابراین به عنوان خریدار لازم است که روی آن کمی وقت گذاشته و این موارد را که وقت زیادی هم صرف نمی‌کند، مطالعه کنید.
  • شما می‌توانید صفر تا صد طراحی داخلی خود را به شرکت بسپارید. به‌این‌ترتیب که تیم نقشه بردار در محیط حاضر شده و نقشه محل را برداشت می‌کند. سنگ مناسب با نظر اصلی خریدار انتخاب شده و سنگ طبیعی تامین می‌شود. پس از تایید سنگ توسط تیم بررسی کیفیت کالا، یک تیم تخصصی از طرف شرکت به محل منتقل شده و در پایان مراحل نصب و اجرای آن توسط پرسنل تخصصی انجام می‌شود؛ بنابراین دیگر نیازی به مراجعه به سایر شرکت‌ها نخواهید داشت.

اگر فرآیند نصب را به خود شرکت بسپارید، تضمین سلامت سنگ تا لحظه نصب بر عهده شرکت خواهد بود.


آنچه که از مقاله خرید مستقیم سنگ از کارخانه آموختیم:

خرید مستقیم سنگ طبیعی از کارخانه دارای مزایایی از جمله خرید با پایین‌ترین قیمت، کیفیت تضمینی، تنوع رنگ و طرح‌های بالا را با خود به همراه دارد. قیمت کارخانه‌هایی که خدمات فروش آنلاین دارند، شفاف و مشخص بوده که این مورد باعث پیشنهاد بهترین قیمت بازار به خریداران می‌شود. شما با خرید مستقیم سنگ از کارخانه‌های معتبر می‌توانید از مزیت حذف واسطه بهرمند شوید.

ثبت امتیاز مطلب

امتیازه خود به این مطلب را ثبت کنید

01234
175 / 4.6
مقالات مرتبط

دیدگاه شما

0/200

دیدگاه کاربران

Loading