سنگ پشت تلویزیون مشکی + بهترین سنگ‌های اسلب سیاه برای تی وی وال

سنگ پشت تلویزیون مشکی + بهترین سنگ‌های اسلب سیاه برای تی وی وال
عاکف قربانی
عاکف قربانی
۱۴۰۳/۶/۲۷

بهترین سنگ‌های اسلب مشکی برای پشت تلویزیون باید ضمن داشتن طرح و رنگ‌های مختلف، انعکاس مناسب نور و مقاومت بالا در برابر سرد و گرم شدن دما، میزان تخلخل کمی داشته باشد و ذرات یا رطوبت نتوانند به داخل آن نفوذ کنند. همچنین این سنگ باید بتواند در طول زمان ظاهر اولیه خود را حفظ کرده و با شستن‌های مکرر یا تابش نور خورشید دچار تغییر رنگ نشود. با توجه به ویژگی‌های بیان شده، سنگ‌ اسلب مرمریت، گرانیت و چینی بهترین گزینه برای استفاده در پشت تلویزیون هستند که هر یک شامل انواع گوناگون می‌شوند که ما در ادامه لیستی از بهترین گزینه‌ها را برایتان آورده‌ایم، بنابراين تا انتهای مطالب همراه ما باشید.


سنگ‌های مرمریت مشکی مناسب برای پشت تلویزیون

سنگ‌های مرمریت مشکی یکی انواع سنگ اسلب مناسب برای پشت تلویزیون هستند که مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما، سایش و مواد شوینده اسیدی از خود نشان می‌دهند.


سنگ مرمریت سیاه برای پشت تلویزیون
استفاده از سنگ مرمریت سیاه برای پشت تلویزیون


این سنگ‌ها سطح صاف و صیقلی دارند که موجب انعکاس مناسب نور و پاک شدن آسان آن می‌شود و ذرات مختلف نمی‌توانند به درون حفره‌ها نفوذ کنند.


انواع سنگ مرمریت مشکی مناسب برای پشت تلویزیون

انواع سنگ مرمریت مشکی مناسب برای پشت تلویزیون به شرح زیر است:

  1. سنگ مرمریت مارشال؛
  2. سنگ مرمریت ماکو؛
  3. سنگ مرمریت گلدن گلکسی؛
  4. سنگ مرمریت گلدن بلک (سیاه طلایی).

سنگ‌های اسلب مشکی برای پشت تلویزیون انتخابی ایده‌آل هستند. این سنگ‌ها شامل انواع مرمریت، گرانیت و چینی می‌شوند که هرکدام سطح صیقلی و براق دارند و به‌راحتی تمیز می‌شوند. علاوه بر این، سنگ‌های اسلب مشکی به دلیل بازتاب مناسب نور، ظاهری لوکس و مدرن به فضا می‌بخشند و در طول زمان ظاهر اولیه خود را حفظ می‌کنند.


سنگ‌های گرانیت مشکی مناسب برای پشت تلویزیون

سنگ‌های گرانیت مشکی یکی از بهترین سنگ‌های ساختمانی برای تی وی وال با سنگ اسلب هستند که می‌توانند تضاد رنگی و نقطه برجسته خاصی را در فضای مورد نظر ایجاد کنند. این نوع از سنگ‌های گرانیت، در طرح و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و در برابر مواد اسیدی، سایش، ضربه، رطوبت و آب، دوام زیادی از خود نشان می‌دهند.


سنگ گرانیت مشکی برای پشت تلویزیون
سنگ گرانیت مشکی برای پشت تلویزیون بهترین و بادوام ترین گزینه است.


سطح سنگ‌های گرانیت مشکی، براق و ساب خورده است که همین مسئله موجب می‌شود تا تمیز کردن آن راحت و آسان باشد و ذرات گرد و غبار یا آلودگی‌ها نتواند به درون آن نفوذ کند.


انواع سنگ گرانیت مشکی مناسب برای پشت تلویزیون

انواع سنگ گرانیت مشکی مناسب برای پشت تلویزیون شامل موارد زیر می‌شود:

  1. سنگ گرانیت بلک دارک؛
  2. سنگ گرانیت مشکی نطنز؛
  3. سنگ گرانیت فانتزی سیاه؛
  4. سنگ گرانیت بلک هورس (چرمی)؛
  5. سنگ گرانیت بلک هورس (صیقلی)؛
  6. سنگ گرانیت دانه طلایی؛
  7. سنگ گرانیت ماگما (گرانیت طلایی ماگما)؛
  8. سنگ گرانیت کسپر مشکی (چرمی)؛
  9. سنگ گرانیت تیتانیوم (ریزبافت)؛
  10. سنگ گرانیت تیتانیوم (درشت بافت).


سنگ‌های چینی مشکی مناسب برای پشت تلویزیون

سنگ‌های چینی مشکی یکی دیگر از سنگ‌های مناسب برای پشت تلویزیون است که ضمن مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه و سایش، نسبت به گرم یا سرد شدن محیط واکنشی نشان نمی‌دهد و شما می‌توانید در مناطقی که اختلاف دمای شب و روز زیاد است، بدون نگرانی از ترک خوردن سنگ اسلب، از آن استفاده کنید. گفتنی است که سنگ چینی مشکی، ظاهر صیقلی و براقی دارد و می‌تواند نور را به خوبی از خود منعکس کند، بنابراین اگر می‌خواهید فضای شما پرنورتر دیده شود، سنگ‌های چینی مشکی گزینه مناسبی برای شما هستند.


سنگ چینی مشکی برای تی وی وال
سنگ چینی مشکی برای تی وی وال یک انتخاب به صرفه و لوکس است.


از ویژگی دیگر سنگ‌های چینی (کریستال) مشکی، پایین بودن میزان تخلخل سنگ و عدم جذب آب آن است که موجب می‌شود دوام سنگ در مناطق شرجی مانند گیلان و مازندران به مقدار قابل توجهی افزایش یابد.


انواع سنگ چینی مشکی مناسب برای پشت تلویزیون

انواع سنگ چینی مشکی مناسب برای پشت تلویزیون عبارت است از:

  1. سنگ کریستال پرزیدنت (موج‌دار)؛
  2. سنگ کریستال پرزیدنت (بی‌موج‌)؛
  3. سنگ کریستال سیلور بلک گلد؛
  4. سنگ کریستال کازمیک.


آنچه از مقاله بهترین سنگ اسلب مشکی برای پشت تلویزیون، آموختیم:

همانطور که در این مقاله خواندیم، سنگ مناسب برای پشت تلویزیون باید در برابر تغییرات ناگهانی آب و هوا، ضربه، فشار و حرارت بسیار بادوام باشد و ذرات مختلف امکان نفوذ به درون آن را نداشته باشند که از بین تنوع سنگ‌های طبیعی مشکی موجود در بازار، سنگ مشکی مرمریت، سنگ مشکی گرانیت و سنگ مشکی چینی بهترین گزینه محسوب می‌شوند. هر کدام از سنگ‌های نام برده شده، دارای طرح‌‌های گوناگونی هستند که ما در این مقاله لیستی از پرفروش‌ترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها را برایتان آورده‌ایم. در صورتی که برای خرید سنگ مشکی پشت تلویزیون دچار تردید شده‌اید، می‌توانید از کارشناسان متخصص ایران کانتر کمک بگیرید.

ثبت امتیاز مطلب

امتیازه خود به این مطلب را ثبت کنید

01234
105 / 5.0
مقالات مرتبط

دیدگاه شما

0/200

دیدگاه کاربران

Loading