سنگ آنتیک پشت تلویزیون + سنگ آنتیک سفید پشت تلویزیون

سنگ آنتیک پشت تلویزیون + سنگ آنتیک سفید پشت تلویزیون
مریم بشردوست
مریم بشردوست
۱۴۰۳/۶/۲۸

انتخاب سنگ آنتیک پشت تلویزیون، می‌تواند یکی از خاص‌ترین گزینه‌ها برای طراحی داخلی باشد؛ زیرا با سنگ‌های آنتیک مشابه می‌تواند طرح‌های متنوع و بی‌نظیری را برای تی‌وی وال (TV Wall) ایجاد کرد. دیوار تلویزیون یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی داخلی بوده و معمولا برای طراحی آن بیشترین وقت و خلاقیت صرف می‌شود. سنگ آنتیک یکی از سنگ‌های تزئینی بوده که با برش‌هایی کوچک از سنگ‌های شکسته شده شناخته می‌شود. کوچک بودن برش‌ها امکان ایجاد طرح‌های جدیدی را برای دیوار تلویزیون، فراهم خواهد داد.


مزایای استفاده از سنگ آنتیک پشت تلویزیون

استفاده از سنگ آنتیک برای تی وی وال دارای مزایایی به شرح زیر است:

  • دارای تنوع بالا از نظر طرح و رنگ؛
  • داشتن ظرافت و زیبایی بالا؛
  • امکان ایجاد انواع طرح‌های خلاقانه؛
  • دارای جنسی مقاوم و با دوام طولانی مدت؛
  • امکان تعمیر و ترمیم در صورت آسیب دیدن؛
  • عدم نمایش گرد و خاک؛
  • امکان استفاده در انواع اماکن اداری، تجاری و مسکونی؛
  • امکان نصب آسان؛
  • داشتن میزان تخلخل و چسبندگی بالا؛
  • دارای مدل‌های کلاسیک و منظم یا مدرن و نامنظم.

همچنین استفاده از سنگ آنتیک پشت تلویزیون به مشتریان این امکان را می‌دهد تا دیوار تلویزیون خود را با انواع سبک طراحی داخلی و تم‌های رنگی متنوع هماهنگ کنند.


پشت ال سنگ انتیک پشت تلویزیون
سنگ آنتیک پشت تلویزیونی مشکی و سفید از خاص ترین ها هستند.


سنگ آنتیک دارای ضخامت‌های متنوعی بوده که این عامل باعث به وجود آمدن برجستگی و دادن حجم‌های سه بعدی به طرح کلی آن خواهد شد.


نکات مهم در استفاده از سنگ آنتیک تلویزیون

برای طراحی دیوار تلویزیون و انتخاب بهترین سنگ آنتیک سفید، لطفا به نکته‌های زیر توجه کنید:

  1. سنگ آنتیک قابلیت سازگاری با سبک‌های دکوراسیون داخلی زیادی را دارد. اگر دکوراسیون اطراف دیوار تلویزیون شما به صورت مکعبی شکل طراحی شده‌اند، بهتر است برای دیوار تلویزیون خود یک قاب منظم در نظر بگیرید.
  2. اگر محل قرارگیری دکور به صورت نامنظم کار شده است، پیشنهاد می‌کنیم بدون ایجاد قاب گوشه‌های کار را تا حد ممکن آزاد بگذارید.
  3. دوام سنگ آنتیک دیوار تلویزیون تا حد زیادی تحت تاثیر کیفیت و نوع چسب آن قرار دارد. همچنین باید از متریال مناسبی برای آب بندی و جلوگیری از نفوذ رطوبت، استفاده شود تا رنگ آن آسیب نبیند.
  4. ابعاد سنگ آنتیک دیوار پشت تلویزیون باید با توجه به ابعاد سالن پذیرایی، ابعاد تلویزیون و سایر سازه‌های دکوراتیو مانند دیوار شومینه و پنجره‌ها در نظر گرفته شود.

برای نظافت سنگ اسلب پشت تلویزیون آنتیک نمی‌توانید از مواد شوینده قوی استفاده کنید. این سنگ‌ها به علت تخلخل بالا، در مناطق مرطوب با میزان گردوغبار بالا مستعد قارچی شدن هستند، به همین دلیل در نظافت آن باید دقت کنید.

سنگ آنتیک پشت تلویزیون با تنوع بالا در طرح و رنگ، ظرافت، دوام و مقاومت بالا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی دیوار TV Wall است. این سنگ‌ها امکان ایجاد طرح‌های خلاقانه و هماهنگی با سبک‌های مختلف دکوراسیون را فراهم می‌کنند.


انواع جنس سنگ آنتیک پشت تلویزیون

برای انتخاب سنگ آنتیک به جنس آن هم توجه کنید؛ زیرا این مورد روی قیمت، دوام، جلوه و زیبایی کار مستقیما در ارتباط است. سنگ‌های تراورتن دارای رنگ‌های کرمی بسیار روشن هستند، سنگ‌های کریستال گزینه‌های یخی زیبایی دارند؛ هرچند که هاله‌های طوسی رنگ هم در آن مشاهده می‌شود که این ویژگی باعث سردتر شدن طبع رنگی آن می‌شود. سنگ‌های مرمریت دارای انواع سفید و مشکی با تراکم رنگ بالا هستند. این سنگ‌ها می‌توانند از نظر زیبایی و قیمت گزینه‌ها ایده‌آلی باشند. در بین مواردی که نام برده شد سنگ‌های مرمر نیز با ترکیب های رنگی فوق العاده می‌توانند با انعکاس داخلی خود جلوه‌ای منحصربه‌فرد داشته باشند.


چگونه سنگ آنتیک جذاب‌تری برای دیوار پشت تلویزیون داشته باشیم؟

وقتی می‌خواهید روی طرح و تضادهای رنگی قطعات سنگ آنتیک مانور دهید، باید نورپردازی تا حد قابل توجهی از روبه‌رو باشد. اگر رنگ سنگ آنتیک تا حد زیادی یکدست است، نورپردازی خود را مایل کنید تا حجم سنگ آنتیک بهتر دیده شود. سنگ آنتیک با المان‌ها چوبی و فلزی سازگاری دارد.


سنگ آنتیک سه بعدی پشت تلویزیون
ترکیب سنگ آنتیک با چوب تصویر زیبایی در تی وی وال ایجاد می کند.


همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از رنگ‌های متضاد و قوی سبک طراحی خود را پررنگ‌تر کنید یا با استفاده از المان‌های شیشه‌ای و کم رنگ فضای خود را در سبک مینیمالیستی نگه دارید.


آنچه که از مقاله سنگ آنتیک پشت تلویزیون آموختیم:

سنگ آنتیک پشت تلویزیون یکی از زیباترین انتخاب‌ها بوده که می‌تواند با تم‌های رنگی مختلف هماهنگ شود. سنگ آنتیک یکی از سنگ‌های تزئینی بوده که به صورت برش‌هایی کوچک از سنگ‌های شکسته شده به دیوار چسبانده می‌شوند. یکی از کاربرد‌های این سنگ‌ها طراحی خلاقانه‌ترین مدل‌های تی‌وی وال (TV Wall) است. استفاده از سنگ آنتیک پشت تلویزیون دارای مزایایی از جمله: تنوع بالا از نظر طرح و رنگ، ظرافت و زیبایی بالا، دارای جنسی مقاوم، دوامی طولانی مدت و … است.

ثبت امتیاز مطلب

امتیازه خود به این مطلب را ثبت کنید

01234
55 / 4.6
مقالات مرتبط

دیدگاه شما

0/200

دیدگاه کاربران

Loading